Jualan Ramadhan







Sempena dengan ”Hari Raya Aidil Fitri” yang bakal menjelma, sudah pasti juadah kuih raya menjadi hidangan wajib untuk rakan taulan dan sanak saudara yang berkunjung ke rumah terbuka saudara/saudari.

Dan bagi memenuhi permintaan ramai, sekali lagi, Tiaranita Cawangan Sabah melalui Biro Ekonominya pada tahun ini, mengadakan jualan ” Fresh Homemade Baked Biskut Raya ” , hasil air tangan suri rumahtangga dan ahli Tiaranita.

Pihak Tiaranita juga ada menyediakan perkhidmatan bagi tempahan ”Hamper Kuih Raya” bagi saudari/saudari yang ingin memberi buah tangan semasa berkunjung ke rumah rakan taulan atau bagi menghargai pelanggan dan orang-orang tersayang.

Untuk makluman, tempahan Kuih Raya dari NOOR HOMEMADE telah ditutup. Manakala tempahan dari Pn. Fatimah Majid dan Pn. Mastura Mujip masih dibuka sehingga 19 Ogos 2011. Jangan terlambat untuk membuat tempahan.


Tempahan biskut raya ini boleh dilakukan dengan menghubungi Cik Dayang Halimah Yusof di dghalima@tm.com.my atau menghubungi beliau di talian 088 299 463.


Bagi yang tidak nampak borang, sila Klik 2 kali imej tersebut dan Zoom imej...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...