Salam Ramadhan

Rasanya belum terlambat lagi, saya bagi pihak Tiaranita Sabah ingin mengucapkan "Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa" kepada semua ahli dan tak lupa juga kepada semua pengunjung blog ini. Sempena Bulan Ramadhan ini Tiaranita Sabah akan meneruskan Program Qaseh Ramadhan yang telah diputuskan sebagai acara tahunan memandangkan sambutan yang menggalakkan daripada semua ahli dan kakitangan TM.


Memandangkan tahun lalu tak sempat masukkan dalam blog, maka entri kali ini adalah berkaitan dengan Program tersebut yang telah dilaksanakan tahun 2010.


Pada tarikh 27 Ogos 2010 bersamaan hari Jumaat seramai 9 ahli Tiaranita Sabah telah sempat melawat dan menghulurkan bantuan kepada En. Jumari iaitu suami kepada Pn. Jamiah Razak (Pesara TM) di Wad Lelaki Queen Elizabeth (Hospital Mesra Bukit Padang), En. Rusdi di Jalan Pertanian Tuaran (juga Pesara TM), En. Johan di Kg. Dungun Tuaran (Masyarakat luar - mualaf dan tinggal bersama keluarga bukan Islam, 2 orang anak yang seorang ialah OKU buta ) dan juga En. Jumat di Kg. Serusop Tuaran (Masyarakat luar - nelayan yang mempunyai 8 orang anak).


Disamping itu, Tiaranita juga memberi bantuan kepada Pn. Suridah dan Pn. Saadiah yang bertugas sebagai pembersih di TM Wisma San Hin. Pn. Saadiah mempunyai suami yang menghidapi Cancer, manakala Pn. Suridah pula mempunyai anak yang tidak bersekolah kerana membantu menjaga anak-anak kecilnya yang lain.



Antara gambar2 yang sempat diambil...



\

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...