Tiara Polkadot Mother's Nite

Tiaranita Sabah telah menganjurkan Majlis Sambutan Hari Ibu – “Tiara Polkadot Mother’s Nite” pada 25 Mei 2012 yang lalu bertempat di Hotel Promenade, Kota Kinabalu.



Program yang bertemakan Polkadot tersebut dihadiri oleh seramai 40 orang ahli yang terdiri daripada anggota TM serta isteri-isteri anggota TM. Diantara aktiviti yang diadakan adalah penyampaian sijil penghargaan kepada para peserta yang telah menghadiri Hari Tiaranita 2012 di Terengganu, saguhati kepada anak-anak cemerlang, acara memotong kek harijadi bertarikh unik di sepanjang tahun 2012, persembahan nyanyian karaoke, “musical gift passing”, cabutan tiket bertuah dan macam-macam lagi.




Puan Hilda Edmund, Timbalan Presiden Tiaranita Sabah mewakili Hajah Sharifah Nor Ashikin, Presiden Tiaranita Sabah di dalam ucapannya mengucapkan syabas di atas penganjuran majlis tersebut dan dalam masa yang sama, turut menyatakan rasa penghargaannya kepada ahli-ahli Tiaranita Sabah yang telah menyertai rombongan ke Hari Tiaranita yang telah berlangsung pada 29 April 2012 di Terengganu dimana Tiaranita Sabah telah menyertai Pertandingan Dramatari dan Perbarisan Lintas Lalu. Pasukan Tiaranita Sabah berjaya mendapat tempat Ke-2 dalam Acara Perbarisan Lintas Lalu sementara Persembahan Dramatari telah berjaya memukau para penonton dengan persembahan yang begitu mencuit hati dengan kemunculan penyu bertelur emas. Tiaranita Sabah turut memenangi beberapa hadiah semasa Majlis Perasmian Hari Tiaranita iaitu Make-up Creative Tempat Ke-2, Kuiz Tempat Ke-2 dan Membungkus Nasi Dagang/Nasi Lemak Tempat Ke-3.




Majlis Hari Ibu diakhiri dengan permahkotaan Ibu Anggun yang dimenangi oleh Puan Jamiah Razak yang disempurnakan oleh Puan Hilda Edmund. Majlis ringkas tapi meriah ini diakhiri dengan Tarian Manuk-Manuk Lembukun oleh semua yang hadir.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...